Věrnostní program
Našich audio nadšenců, kteří dávají důvěru REPROOBCHODU si vážíme. Proto jsme se rozhodli spustit věrnostní program pro naše stálé zákazníky. Chceme být primárním a silným partnerem pro naše pravidelné zákazníky, kteří se věnují audio projektům a kteří potřebují rychlého, spolehlivého a cenově dostupného dodavatele audio komponentů a techniky.
ÚROVNĚ VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU
- Sleva na veškeré zboží 5%
- Vrácení nepoužitého zboží do 30 dnů
- Přednostní zasílání slev a akcí
- Přednostní komunikace na chatu
- Aktivace po minimálně 4 bezproblémových nákupech se souhrnnou hodnotou nad 2000 Kč.
- Sleva na veškeré zboží 10%
- Vrácení nepoužitého zboží do 60 dnů
- Přednostní zasílání slev a akcí
- Přednostní komunikace na chatu
- Možnost splatnosti faktury do 7 dnů
- Aktivace individuálním posouzením
- Sleva na veškeré zboží 15%
- Vrácení nepoužitého zboží do 60 dnů
- Přednostní zasílání slev a akcí
- Přednostní komunikace na chatu
- Možnost splatnosti faktury do 14 dnů
- Možnost individuálního importu produktů od dodavatelů a výrobců
- Speciální nabídky a akce
- Lze poskytnout XML feed produktů
- Aktivace individuálním posouzením a na základě pravidelného ročního obratu
Členství a věrnostní program je vázán na pravidelné a bezproblémové nákupy. Stačí tedy jen nakupovat pod jednou emailovou adresou nebo pod jedním uživatelským účtem. Úroveň členství je poté hodnocena na základě vnitřních metrik, které jsou velmi individuální. Členství je tedy přiřazeno nenárokovaně a individuálně.
Především potřebujeme mít registrovaný Váš zákaznický účet na našem e-shopu. Pokud máte registrovaný účet, stačí objednávat vždy jako přihlášený zákazník. Pokud registrovaný účet nemáte, prosím o jeho registrování.
Samozřejmě, zcela zdarma a bez jakéhokoliv závazku či smlouvy. Smlouva se sepisuje pouze tehdy, pokud je u členství Gold a Extra zažádáno o splatnost faktur.
Vytvořením zákaznického účtu získáváte další výhody. Je to například přehled všech objednávek, dále si ze zákaznického účtu můžete stahovat faktury za své objednávky a psát například recenze k produktům. K Vašemu zákaznickému účtu se ale především váže historie objednávek, díky které lze dosáhnout věrnostního programu.
Bohužel nelze. Pouze na zákaznický účet na www.reproobchod.cz může být přiřazené členství, díky kterému čerpáte výhody. Avšak kromě online objednávky vytvořené přes e-shop lze i nadále objednávat e-mailem či telefonicky.
Kvůli úpravě GDPR a také kvůli přesunu e-shopu na nový systém počítáme s objednávkami uzavřenými po 1.11.2022. Objednávky uzavřené před tímto datumem bohužel nejsou zahrnuty do historie nákupů. Z toho důvodu ani nelze využívat zákaznický účet založený na starém systému před 1.11.2022.
Ano. Věrnostní systém funguje především na férovosti a vztahu prodejce a nakupujícího. Pokud bude narušena důvěra (nevyzvedávání balíků, špatná platební morálka apod.), může dojít ke ztrátě členství či ke snížení členství na nižší úroveň.
Rádi bychom ještě jednou uvedli, že toto členství není nárokované a velmi záleží na individuálním posouzení a přínosu pro obě strany. Toto se o to více týká programu GOLD a EXTRA, kde je potřeba navázat obchodní partnerství se silným základem důvery.